inca putin si decolam

octombrie 30, 2008

leapsa… 99

Filed under: Evil Bubbles abureste — Evil Bubbles @ 4:45 am
Tags:

ok BoBo … nu ma plictiseam chiar asa de tare, dar hai sa-ti fac pe plac :

  1. sunt blonda
  2. rautacioasa cu foarte multe persoane, iar cu cele din familie sunt de-a dreptul rea
  3. uneori dau dovada de o naivitate surprinzatoare
  4. ador sa citesc
  5. urasc scrierile lui Sadoveanu
  6. am facut franceza 10 ani de zile, dar nu sunt in stare sa o vorbesc decat atunci cand am o doza buna de alcool in sange
  7. nu-mi plac telenovele, dar am fost obligata sa urmaresc zilnic cate un episod dintr-o prostie telenovelistica timp de 3 ani, in liceu, pentru ca studiam spaniola avansat la scoala si eu habar nu aveam o boaba, spre deosebire de majoritatea colegilor care o mai studiasera si in gimnaziu
  8. mint de ingheata apele, iar „victima” mea preferata e maicamea
  9. poetii mei preferati sunt Bacovia si Lord Byron
  10. n-am avut deloc noroc in dragoste in trecut… in prezent… nu ma pot pronunta inca, astept sa faca o tampenie 🙂
  11. ma pricep sa dau sfaturi bune la altii, dar cand e vorba de mine iau toate gropile la rand
  12. ma enervez repede
  13. paradoxal, nu suport sa ma cert
  14. intotdeauna, dimineata, sunt un mic criminal in serie
  15. impresia pe care o las tuturor oamenilor, la o prima intalnire, e ca sunt o fitoasa si jumatate cu impresii de superioritate ( NU E ASA!!! I am only evil 😦 )
  16. imi este imposibil sa ma imbrac in functie de moda sezonului, chiar am incercat sa fac chestia asta de cateva ori, intentionat, si nu mi-a iesit
  17. imi place sa calatoresc
  18. fumez de 7 ani… in curand
  19. am un noroc de-a dreptul fantastic in ceea ce priveste scoala(in special in sesiune 😀 )
  20. n-am invatat niciodata pentru un examen mai mult de o noapte si o jumatate de zi
  21. sunt spontana
  22. una dintre cele mai placute amintiri ale mele este cand m-am urcat intr-o dimineata cu Capsunica in tren, fara sa stim destinatia, si timp de o saptamana ne-am plimbat prin tara
  23. am dat admitere la medicina numai pentru a le demonstra parintilor ca pot, am intrat si nu am vrut sa raman, chiar daca am provocat un scandal in familie 😀
  24. am fumat „the herb”
  25. sunt mai curioasa decat cea mai curioasa pisica
  26. ma descurc excelent cu engleza
  27. imi plac foarte mult istoria si literatura
  28. uneori imi asum niste riscuri colosale
  29. imi plac dezbaterile
  30. nu sunt o persoana religioasa
  31. nu obisnuiesc sa ma uit la TV, nu neaparat din cauza ca nu am, ci pentru ca ma plictisesc
  32. cand ma uit la TV, singurele programe pe care le vizionez sunt cele de desene animate, sunt practic obsedata de cartoons 😀
  33. fac FOARTE urat la betie, ma iau de toate persoanele din jurul meu – din cauza asta betiile mele sunt rare 😀
  34. ma imbat FOARTE repede (o bere si gata!)
  35. sunt o persoana loiala
  36. sunt perfectionista in ceea ce priveste munca mea, atat de perfectionista incat uneori devin insuportabila
  37. in camera mea este o dezordine fantastica, dar tot timpul gasesc ce am nevoie
  38. gentile mele sunt mai mereu foarte grele, dar in general nu prea am idee ce car dupa mine
  39. nu folosesc ruj
  40. am pierce in spranceana
  41. nu-mi place aurul
  42. imi place argintul
  43. imi place sa mananc sanatos, iar de cand sunt la facultate am si inceput sa pun asta in practica (uneori mai deviez, dar asta se intampla deja din ce in ce mai rar)
  44. culoarea mea preferata e galben
  45. o data mi-am uitat telefonul in taxi si nu l-am mai recuperat, iar persoanele din agenda mea au inceput sa fie sunate si „luate la misto”
  46. grupul meu de amici e format in cea mai mare parte din baieti
  47. uneori am niste discutii cu subiecte de-a dreptul scarboase cu Capsunica
  48. inca din primul an de facultate mi-am dereglat somnul in ultimul hal (dorm in medie cam 4-5 ore pe noapte, uneori mai putin)
  49. anul asta am licenta
  50. tema licentei mele este legata de mass media
  51. am talent la desen si regret ca n-am incercat sa ma perfectionez
  52. cand sunt trista, scriu, ma ajuta sa-mi revin aproape instantaneu
  53. iubesc animalele… TOATE animalele, scarboase sau dragalase, nu conteaza
  54. una din ciudateniile mele este ca nu-mi place sa omor insecte, iar cand sunt nevoita sa o fac, ma simt ca naiba; de obicei le „transport” afara din casa; s-a intamplat chiar sa si „salvez” cateva insecte, cum ar fi mustele cazute in apa 😀
  55. cea mai horror perioada din viata mea a fost cand am stat intr-un camin infect timp de o luna si ceva, intr-o camera locuita practic de gandaci, si ma mai trezeam cu cate unul pe fata, prin par… (de atunci, gandacii sunt singurii pe care nu-i suport si pe care ii strivesc instantaneu daca imi ies in cale)
  56. daca o carte ma captiveaza cu adevarat, nu ma pot opri din citit… nu pot manca, dormi, invata, nimic!
  57. ma simt bine cand port tocuri
  58. nu cheltui multi bani pe haine si pantofi, cu toate ca-mi place sa merg la cumparaturi
  59. nu sunt pasionata de genti
  60. imi place ciocolata
  61. nu mai beau sucuri din comert de nici un fel cam de doi ani, nici apa minerala
  62. in anul 2 de facultate mi-am descoperit abilitatile culinare
  63. nu am avut niciodata in viata pofta de cartofi prajiti si nu ii mananc decat atunci cand optiunile sunt restranse
  64. beau cafea foarte rar
  65. in ultimul an de liceu am ajuns la urgente intr-o stare deplorabila, provocata de consumul de Coca Cola… si totusi, asta nu m-a convins sa renunta la Coca Cola pentru inca o buna perioada de timp
  66. in jurul varstei de 11-12 ani am suferit o interventie chirurgicala in spatele urechii drepte care a reprezentat cea mai mare durere fizica pe care am simtit-o vreodata, pana acum: medicul nu a mai asteptat cele 10 minute necesare sa-si faca anestezia efectul si a inceput sa-si foloseasca bisturiul imediat dupa ce mi-a fost facuta injectia… din cauza protestelor mele, a pus doua asistente sa ma imobilizeze, am plans, am suportat, iar cand s-a terminat totul a venit si efectul anesteziei…
  67. am pierdut o data 500 de mii lei vechi pe strada
  68. am avut la un moment dat 2 caini si 9 pisici… acum am 3 caini si 4 pisici… back home, desigur
  69. imi plac filmele horror, thrillerurile psihologice, comediile si animatiile
  70. de multe ori ma concentrez atat de mult, incat nu mai aud si vad nimic in jur
  71. sunt o visatoare cu ochii deschisi
  72. mereu reusesc sa-mi cheltui banii in timp record, fara a-mi da seama pe ce, pentru ca aproape niciodata nu-mi ramane o dovada clara, fizica, a cheltuielilor mele
  73. ascult muzica raggae, retro, rock (nu orice rock- nu suport melodiile alea „urlate”, care iti sparg timpanul)… si uneori o mai dau si pe alea comerciale si la moda, pentru o perioada scurta de timp 😀
  74. am fost la concertul Scorpions din Sibiu
  75. „nu e bine sa faci sex inainte de nunta”- mi se pare o idee extraordinar de imbecila
  76. cand imi place un baiat, ma emotionez atat de tare incat incep sa ma balbai si sa ma impiedic pana si de cea mai mica pietricica ce-mi iese in cale
  77. sunt adepta razbunarii… dar cu moderatie
  78. sunt romantica
  79. o duc prost la capitolul „incredere in oameni”
  80. am un frate mai mare la care tin foarte mult dar pe care il vad rar
  81. imi place foarte mult sa merg cu bicicleta, am o Mountain Bike de care sunt mandra nevoie mare 😀
  82. imi place sa petrec timp in mijlocul naturii
  83. ma ratacesc usor
  84. pana acum mi-am amanat examenul pentru carnetul de sofer in fiecare an
  85. sunt nascuta in 13
  86. nu suport frigul, prefer sa mor de cald
  87. cateodata fac unele chestii ciudate la care nici eu nu gasesc explicatie
  88. prima data cand am falsificat semnatura mamei mele in carnetul de note a fost in clasa a 2-a, pentru ca luasem un 8 la engleza si nu am vrut sa afle…
  89. incepand din clasa a 5-a, am refuzat sa mai invat matematica. Si nici nu am mai invatat-o de atunci.
  90. nu suport garoafele
  91. am jucat in piese de teatru, iar rolul pe care l-am jucat cel mai bine a fost Cenusareasa-pitipoanca, intr-o adaptare moderna a basmului
  92. cea mai mare rusine am indurat-o cand mama mea a descoperit una din minciunile cele mai mari pe care i le spusesem, si involuntar, m-a „dat de gol” si in fata celor doi cei mai buni prieteni ai mei
  93. primii bani castigati prin munca proprie i-am primit cand aveam 16 ani- mi-am cumparat o pizza din ei
  94. imi plac jucariile, in special cele pufoase 😀
  95. nu-mi place freza mea si sunt complexata pe faza asta
  96. uneori dau dovada de lene cronica
  97. arat bine 🙂
  98. de cele mai mult ori prefer sa tac decat sa spun ce simt, nu sunt prea asertiva
  99. sunt o persoana pesimista in cam tot ce are legatura cu prezentul, dar debordez de optimism cand ma gandesc la viitorul indepartat

Si acum….o sa merg pe numarul magic „3”…… tadadadaaaadadaaaaammmm… lepasa merge la:

50 comentarii »

  1. :))) credeam ca esti harnica de nu te mai opreai, dupa aia am vazut ca trebuie 99…tot esti harnica 🙂
    nu stiu dc ai citit la mine in „despre io” …da` io (ma chinui sa) fac stand-up…da` la tine rad cel mai tare:))

    in rest, si io la fel ca tine. numai ca nu sunt blond si am ceva in plus :)…anume pe la 21 de ani nu ascultam decat 2 mel de la „Sepultura” mai normale…iar restu nu le intelegeam, si nu vedeam rostu growl-ulilor…pana am citit lyricsurile, si totul s-a schimbat:) bine, acuma sunt growl-uri si growl-uri, ca si orice altceva…depinde cum il/le folosesti:)

    acuma serios, parca numai sunt asa unic:)…mai este cineva cu aceleasi tendinte in personalitate(bineninteles ca sunt multi mai multi:) de fapt)

    dar serios…99 sunt tot aproape 100, deci nu ma pacaleste asta:) 100 sunt multe:)
    so you don`t hate me…ca nu le fac:) …si deja ai inceput putin, de cand am zis..:)
    am mai primit una cu doar vreo 8, deci mai putine…si tot am evitat si am deviat de am spus chestii, si-am umplut:) …totusi alea cateva din pagina de despre, sunt pe bune(care nu sunt caterinca):)

    pa Bubbles Rea:)

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 30, 2008 @ 6:35 am

  2. „parca „nu mai ” sunt asa unic..” -corectie:)

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 30, 2008 @ 6:38 am

  3. same born on 13 😛

    Comentariu de zozo — octombrie 30, 2008 @ 7:32 am

  4. deci wow … 😮 …

    Comentariu de Capsunica Lenesa — octombrie 30, 2008 @ 8:05 am

  5. wow dc? si dc surprised? 😛 and how the hell i got in that top 3?

    Comentariu de zozo — octombrie 30, 2008 @ 4:25 pm

  6. Heeeeiiii… aprozar, lenesuleeeeeeeeeeeeeeeeee 😀 Ti-am citit pagina „despre io” si m-am varsat de ras 😀 Mi-a placut filozofia ta de viata: „Open your eyes, and see the stalpu din fata ta si groapa in care esti.” 🙂 Nu-mi faceam eu sperante prea mari ca as fi vreo unica… dar totuuuuuuuuuuusiiiii… doar 2 chestii sa fie diferite intre noi doi???!!! Mi-ar fi placut sa raman si eu macar cu iluzia unicitatii…nu ma incalzeste faptul ca nu esti blond si ai ceva in plus, ca nici eu nu sunt singura blonda din lume si nici ultima creatura de pe Terra careia ii lipseste „ceva in plus”…dimpotriva…”blond” e peste tot si „lipsa” de asemenea…ba chiar sunt de vanzareeee… 😦 Mi-ai distrus toata stima de sine!!! 😦 Acum o sa ma ai pe constiinta 😦 Chiar nu-mi vine a crede ca si tu te simti bine cand porti tocuri!! :(( Sau… poate ca asta e un lucru bun… hmmmm… ai cumva pantofi cu toc stiletto? Ce numar porti? 😀 Si da, stiu ca faci stand up… si apropo de asta, sa stii ca mi-am trimis spionii in crossroads si recenziile au fost favorabile. Sincer, as fi vrut sa-mi spuna ca „it sucked”, in felul asta nu aveam si eu ce sa regret 😦 … Sunt rea, stiu 😐 But I don’t hate you 😀
    @ZOZO: cel mai fain ii sa te nasti in 13… iti fuge tot ghinionul inca din momentul cand te plezneste nenea doctoru’ la fundulet 😀 Si ai ajuns in top 3 datorita dragalasului, adorabilului, simpaticului, frumosului, deosebitului, gingasului, dragutului, fermecatorului, incantatorului, minunatului ETC… Tommy 😀 Iar Capsunica… se mira si ea ca stiu sa numar pana la 99 😀 😀 😀

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 30, 2008 @ 10:49 pm

  7. „Mi-ai distrus toata stima de sine!!! 😦 Acum o sa ma ai pe constiinta 😦 Chiar nu-mi vine a crede ca si tu te simti bine cand porti tocuri!! ” :))) :)) 🙂 :))))) :)) ….esti criminala:)) 🙂

    ps: multam de aprecieri prietenilor tai(cat si tie reao..bubbles:) ca le-ai spus de show), mai ales ca a fost pe atat meritul publicului pe cat a fost si al nostu:) in sensu ca publicu a fost super:)

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 30, 2008 @ 11:17 pm

  8. Omg mai multa faima ara Tommy decat mine 😛 ma bucur ca va place de el :), hm…. partea cu „iti fuge tot ghinionul inca din momentul cand te plezneste nenea doctoru’ la fundulet ” ….pai nu cred ca se poate spune la mine asa dar daca iau in considerare ca am castigat un aparat foto zilele astea 😀 si nimic in rest e bine zis, auzi E.B. dar de ce nu pana la 100 sa numeri? 🙂

    Comentariu de zozo — octombrie 30, 2008 @ 11:19 pm

  9. era sa uit http://zoz0.wordpress.com/2008/10/30/no-more-tv-for-me/ 😛 daca tot el e in atentie din top3

    Comentariu de zozo — octombrie 30, 2008 @ 11:21 pm

  10. aprozar… cu placere 😛 Sper ca la un moment dat in viitor (cel nu prea indepartat) sa ajung sa fac si eu parte din public 😛
    zozo… e imposibil sa nu ne placa Tommy :X :X :X Nu pot pana la numarul scris de tine pentru ca de acolo incepe saracutul meu neuron sa se incurce in zerouri 😦 Am nevoie de un transplant, da-i scump si eu sunt studenta si n-am bani… iar Becali nu cred ca face donatii in vederea maririi numarului de neuroni, ca nu stie ce-s aia si o sa creada ca-l insel :((

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 12:10 am

  11. dc esti din constanta, cred ca avem pe 20 show acolo:) ..cate centre univ sunt inafara de buc, sunt vreo 1 din 11 sanse sa fii la fac acolo:)

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 31, 2008 @ 1:15 am

  12. aprozar … 6/49 … de fapt 1/11 … mai mult noroc la uramtoarea extragere :))

    Comentariu de Capsunica Lenesa — octombrie 31, 2008 @ 1:29 am

  13. targu jiu ? 🙂

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 31, 2008 @ 2:01 am

  14. se pare ca nu ai avut noroc nici de data aceasta … dar sti tu cum e cu speranta aia 😀

    Comentariu de Capsunica Lenesa — octombrie 31, 2008 @ 3:54 am

  15. mi-am pus si gandirea la contributie si acum stiu ca in Cluj:)

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 31, 2008 @ 7:44 am

  16. cat de sigur esti? … sigur sigur sigur? … 😦 … pentru ca nu e asa 😛

    Comentariu de Capsunica Lenesa — octombrie 31, 2008 @ 9:46 am

  17. cred ca m-ai vazut mai mic, cu barba mai mica:) si ma minti:)

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 31, 2008 @ 3:50 pm

  18. Capsunico eu stiu de unde intrati voi pe blog, dar fara aprobarea voastra nu zic nimic 😀

    Comentariu de zozo — octombrie 31, 2008 @ 4:07 pm

  19. aloooooo… Capsunico… ce faci aici? Joci alba-neagra cu aprozar?!? Si nu, aprozar, nu te minte 😀 Pana acum, n-ai ghicit 🙂
    Zozo… ai aprobarea. Ia zii…din ce oras suntem noi? 🙂

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 4:48 pm

  20. sibiu, galati, timisoara … L , M si V 🙂

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 31, 2008 @ 5:11 pm

  21. Timisoara 🙂

    Comentariu de zozo — octombrie 31, 2008 @ 5:15 pm

  22. loooool aprozar 😀 …. regulile erau de o singura incercare la fiecare jumatate de ora 😀 Dar ai ghicit pana la urma 🙂 … Ca si Zozo, de altfel… Zozo, how did you know??? 😐

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 5:20 pm

  23. P.S. pentru aprozar: poate ca o sa sune stupid, chiar foarte stupid, dar…. la ce se refera L,M si V ???? 😐

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 5:22 pm

  24. Evil nu dau multe detalii ci numa atat : UPC Timisoara 😉

    Comentariu de zozo — octombrie 31, 2008 @ 5:26 pm

  25. Ah btw stiam asta de la prima voastra vizita la mine pe blog 😛

    Comentariu de zozo — octombrie 31, 2008 @ 5:28 pm

  26. O, la naiba 😀 😀 😀

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 5:33 pm

  27. multe poti afla de la un ip… 🙂

    Comentariu de penciu — octombrie 31, 2008 @ 6:18 pm

  28. asai ? 🙂 😛

    Comentariu de zozo — octombrie 31, 2008 @ 6:20 pm

  29. propun un concurs…hai sa vedem ce mai descoperim despre fete (varsta, facultate, etc.) 😀 poate si din ce au postat pana acum 😛

    Comentariu de penciu — octombrie 31, 2008 @ 6:25 pm

  30. Ha ha haaaa… ok penciu 😀 Hai sa demaram concursul 😀 Trebuie sa fie si un premiu… hmmmm… ne gandim la asta mai tarziu 😛

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 6:27 pm

  31. Lunea in Sibiu
    Mierc in Galati
    si
    Vineri in Timisoara
    .:)

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 31, 2008 @ 6:39 pm

  32. aprozar…vineri adica saptamana viitoare??? Adica pe 7 noiembrie??? I will be there for sure! :D.

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 6:44 pm

  33. nuu:) nu asta..:)

    Legat de unde faci facultate:..

    Lunea in Sibiu
    Mierc in Galati
    si
    Vineri in Timisoara
    .:)

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 31, 2008 @ 6:47 pm

  34. Pffff….tu chiar te asteptai ca saracuta mea celula ganditoare sa priceapa asta??? 😀 😀 😀

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 6:49 pm

  35. ii mai folt…prea absurd si criptat pe deasupra:)

    Comentariu de aprozarnet — octombrie 31, 2008 @ 6:53 pm

  36. banuiesc ca toti cei de pe aici au inteles ca aprozar vine in timisoara vineri, asa ca nu iti face probleme ca nu te duce capul 😀

    Comentariu de penciu — octombrie 31, 2008 @ 6:55 pm

  37. aprozar… you are forgiven, my child 😀
    Penciu… stiu sigur ca nu ma duce capul! 😀 Ma duc picioarele, doar pentru asta le am… atata le-ar trebuii sa lase toata munca pe cap, ca le desfiintez! 😛

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 6:58 pm

  38. sa stii ca pe mine nu ma duce capul…daca nici pe tine nu te duce capul nu o sa mai vizitez site-ul tau pt ca mie imi face placere sa citesc ce scriu cei cu cap 😀

    Comentariu de penciu — octombrie 31, 2008 @ 7:08 pm

  39. penciu…daca n-as avea cap, as fi in cel mai bun caz, un zombi…si mie nu-mi plac zombii 😦 De fapt, am un cap destul de mare, se odihneste deasupra umerilor, uneori mai are si cateva sclipiri de „geniu al satului”, dar nu el ma duce… ti-am zis: picioarele sunt cele care ma duc. Oricum, iti dai seama ce ciudat ar fi sa ma duca capul (of, cacofoniile astea)? Ar insemna sa ma deplasez cu o viteza destul de redusa. 😐 Si asa intarzii eu destul de mult, cam 10-15 minute daca e norocoasa persoana ce ma asteapta… 😐 Nici nu ma asteptam sa te duca pe tine capul… daca e ceva ce m-a invatat biologia, acel lucru ar fi ca faza cu picioarele se aplica la tot ce se numeste „om nealterat fizic” si ca nu te poti deplasa in cap, orice fel de om ai fi 😛 Eventual, poti sa stai in cap 😀

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 7:29 pm

  40. …recitind comentariul de mai sus, mi-am dat seama de o chestie: ma pricep sa transform o discutie simpla intr-una fara sens foarte bine…ingrijorator de bine chiar. Necunoscute (si ilogice) sunt caile organului meu de gandire 😐

    Comentariu de Evil Bubbles — octombrie 31, 2008 @ 7:32 pm

  41. a cam dat de munca leapsa asta la toti.. I`m so proud :>

    Comentariu de raducea — noiembrie 1, 2008 @ 4:37 am

  42. Deci tu esti capul rautatilor!!! Bine ca am aflat… 😀

    Comentariu de Evil Bubbles — noiembrie 1, 2008 @ 4:51 am

  43. stiu.. stiu.. uite acuma mi`am gasit sa va pun si la blogroll..
    cioban cu diploma nu altceva 🙂

    Comentariu de raducea — noiembrie 1, 2008 @ 4:52 am

  44. nu creeeeeeed… fix cand te-am adaugat si eu pe tine!!! Telepatia asta 😀 😀 😀

    Comentariu de Evil Bubbles — noiembrie 1, 2008 @ 4:54 am

  45. radu..cea :)) BUNA ASTA!! hai ca ma culc ca`s obo. see u around mojojojo!

    Comentariu de raducea — noiembrie 1, 2008 @ 4:58 am

  46. pfff…iar am dat-o cu telepatia. Eu cu somnul meu pe blogul tau, tu cu somnul tau pe blogul meu! Ciudat si strange in acelasi timp 😛

    Comentariu de Evil Bubbles — noiembrie 1, 2008 @ 5:04 am

  47. […] De unde a pornit tot? De aici , so here we go 99 de lucruri despre mine adica ceva […]

    Pingback de La cerere….. « Zozo’s blog — noiembrie 7, 2008 @ 8:11 pm

  48. esti asa in centrul atentiei, hmm si asta e o calitate;)

    Comentariu de radu — noiembrie 16, 2008 @ 11:56 am

  49. radu…. ha? Dar cine esti tu si…. de unde pana unde asemenea afirmatii? 🙄

    Comentariu de Evil Bubbles — noiembrie 18, 2008 @ 12:28 am

  50. ha … eu stiu cine e radu 😀 … si hei tu radu mami, cred ca ai gresit postul … vezi ca suntem 2 😀 oricum iti cer sa argumentezi, sa detaliezi sa etc … de ce spui asta?? ne cunosti? ma cunosti? sau o cunosti pe Evil Bubbles? sau afirmatia ta se refera pur la niste fraze din spatiul virual, care sunt in centrul atentiei? nu prea inteleg 😛

    Comentariu de Capsunica Lenesa — noiembrie 18, 2008 @ 8:00 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.